czwartek, 19 czerwca 2014

Toruńskie keszyki - pierniki


Toruń zawsze był jakoś nie po drodze w moich podróżach... albo przejeżdżałam jakoś obok, albo pociągiem w nocy...Ale spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Przyjaciół Dróg Św. Jakuba zmobilizowało mnie podwójnie do przyjazdu do tego miasta.
7-8 czerwiec zarezerwowałam sobie w kalendarzu na wyjazd i już w piątek wieczorem byłam w drodze do Torunia. Wyjazd z Łodzi na autostradę nie należy do najprzyjemniejszych, ale jakoś wytrzymałam ten kilku kilometrowy korek.
Autostrada A1 potem wskok do Torunia i pod Dom Pielgrzyma, gdzie koleżanka zarezerwowała nam nocleg.

Na pierwszy ogień poszedł kesz znajdujący się nieopodal naszego noclegu - bo koleżance koniecznie trzeba było w końcu pokazać co to są te skrzyneczki, których tak szukam.... Więc szybciutko znaleziona:  

Ruszyłyśmy potem w kierunku centrum pochodzić i zobaczyć Toruń by night. Na Rynku poobserwowałam sobie miejscówkę schowania kesza, którego znalazłam na następny dzień:) Pochodziłam, porobiłam fotki. Rynek jest przepięknie oświetlony!



pomnik flisaka
Sobota upłynęła mi na zwiedzaniu, chodzeniu, szukaniu keszyków, piciu mrożonej kawy i ogólnym relaksie. 
Nie miałam ze sobą żadnej mapy Torunia, ani przewodnika, ale posiadając wgrane kesze do garmina bez problemu poruszałam się od zabytku, do zabytku. Od jednego ciekawego miejsca, do kolejnego.
Szczególnie polecam skrzynkę z serii "Powrót do przeszłości. Toruń" Dzięki niej można zobaczyć tak zwane "must have" w Toruniu.
Już na obiedzie spotkałam się z koleżanką, i razem kontynuowałyśmy zwiedzanio-keszowanie. Przynajmniej miał mi kto zrobić kilka fotek z podjęcia kesza.

Nie mogę powiedzieć, że wszystkie skrzyneczki znalazłam... Niestety, ale może przy następnej okazji... Kto wie... 
A jest to piękne miasto.
Z ogromnymi piernikami z musem śliwkowym... :)

UWAGA.
Mogą pojawić się spoilery!!!!!

krzywa wieża - tu spod kesza przegonił mnie tłum turystów ...


fontanna cosmopolis w tle planetoida

planetoida Toruń

pomnik Filusia - tu sukcesu brak

logbook z kesza obok pomnika Flisaka

kościół św. Janów

na bulwarze...


logbook z kesza zegar słoneczny

zegar słoneczny

pomnik Piłsudskiego

tak, tak - to nie jest śmieć

zaczytana kobitka jednak nie wskazała mi kesza...

najlepszy i najsmaczniejszy kesz! Pierogarnia

z cyklu co zrobić jak się ma krótkie ręce??

tylko sięgnę...

jeszcze trzeba odłożyć...

 
patron harcerzy w kościele św. Katarzyny








-----------
Znalezione:
OP189A
OP2EE7
OP16CF
OP003C
OP4651
OP28B2
OP7DCF
OP2D94
OP6F1D
OP2854
OP20BD
OP6F1E
OP651F
OP0F8C
GC4NQFA
GC4VYE3
GC4NF94
GC4VYGT

         
   
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz