sobota, 17 stycznia 2015

Chrzciny z keszem w tle

Kuzynka w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia zaprosiła mnie na chrzciny swojej córeczki.
Chrzanów - kościół św. Mikołaja. Godzina 13.00.
Tak sobie zerknęłam tylko czy nie ma gdzieś niedaleko jakiegoś keszyka.
I co się okazało?
Pojawił się akurat w samym kościele. GC5J69Y :)

Typ multi - więc się lekko zmartwiłam, bo zostało mi mało czasu na zebranie wszystkich danych przed Mszą. Kesz został znaleziony dwa dni po imprezie rodzinnej. 

W dzień chrztu dzielnie spisałam informacje, policzyłam, odwiedziłam, sprawdziłam, dodałam, odjęłam, pomnożyłam.
I kesza w końcu znalazłam - jak DOKŁADNIE podstawiłam do wzoru a nie tak na odczepnego :)

 Bo muszę się przyznać, mnożenie poszło mi znakomicie, ale jak nie doda się wszystkich elementów przed pomnożeniem, to raczej wynik nie wyjdzie taki jak się oczekuje. :)




jest i cache

Na początku mojej przygody z geocachingiem znalazłam tutaj : OP45B5
Zadanie było niezwykle trudne - trzeba było rozpoznać świętych namalowanych na tzw. tęczy nad prezbiterium. 
Gdyby nie spotkana tam siostra zakonna to nie udałoby mi się chyba rozpoznać wieeeeeeelu postaci.
na pierwszy rzut oka znam chyba ze 3 postaci....



Kościół św. Mikołaja jest jednym z najstarszych zabytków miasta. Jest już wspominany w dokumentach z 1325 roku. A o murowanej świątyni pisze sam Jan Długosz : "Chrzanów miasto ma kościół murwany". Więc nie jest to byle co. Jest tu kilka starych elementów wyposażenia, które są wymieniane w licznych opracowaniach na temat parafii.

Jest to główna świątynia w Chrzanowie i całkiem niedawno zafundowano dla niej nowe drzwi. Budzą one jednak liczne kontrowersje, zarówno pod względem ceny jak i 'artyzmu' dzieła. 
Cóż - każdy ma inny gust - a o gustach się nie dyskutuje. Mnie osobiście drzwi się nie podobają.

takie raczej do nowoczesnego kościoła (IMHO)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz